Outlook express ekteki jpg sorunu
Alper KESEN
2010-01-25 13:43:59 UTC
Merhabalar,
outlook express kullanýyorum ve durduk yerde gelen ekteki jpg resimler
açýlmamaya baþladý. Masaüstüne kaydedince açýyor. Kaydedip açtýkran sonra
ayný maildeki eke gelip açmaya çalýþtýðýmda açýlýyor. Güvelimteki virüs
olabilecek ekleri açma seceneðini de kaldýrdým ama ona raðmen sorunum devam
ediyor. Bana yardým edebilirmisiniz? Teþekkürler

Alper KESEN

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4803 (20100125) __________

http://www.eset.com
Serdar Kalin
2010-01-26 12:30:39 UTC
İnternet explorer versiyonunuzu öğrenebilr miyim ?
--
Teşekkürler
Serdar KALIN
Post by Alper KESEN
Merhabalar,
outlook express kullanıyorum ve durduk yerde gelen ekteki jpg resimler
açılmamaya başladı. Masaüstüne kaydedince açıyor. Kaydedip açtıkran sonra
aynı maildeki eke gelip açmaya çalıştığımda açılıyor. Güvelimteki virüs
olabilecek ekleri açma seceneğini de kaldırdım ama ona rağmen sorunum
devam ediyor. Bana yardım edebilirmisiniz? Teşekkürler
Alper KESEN
signature database 4803 (20100125) __________
http://www.eset.com
Ercan Özçapkın
http://www.eset.com
Alper KESEN
2010-01-27 08:49:30 UTC
denemedim.faydasý olacaksa hemen deneyeceðim

Alper KESEN
sisteminizi að desteðiyle güvenli modda açtýðýnýzda sorun devam ediyormu?
Post by Alper KESEN
Merhabalar,
outlook express kullanyyorum ve durduk yerde gelen ekteki jpg resimler
açylmamaya ba?lady. Masaüstüne kaydedince açyyor. Kaydedip açtykran sonra
ayny maildeki eke gelip açmaya çaly?ty?ymda açylyyor. Güvelimteki virüs
olabilecek ekleri açma secene?ini de kaldyrdym ama ona ra?men sorunum
devam ediyor. Bana yardym edebilirmisiniz? Te?ekkürler
Alper KESEN
__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4808 (20100126) __________

http://www.eset.com
Alper KESEN
2010-01-27 08:48:57 UTC
IE 8 kullanýyorum

Alper KESEN
Ýnternet explorer versiyonunuzu öðrenebilr miyim ?
--
Teþekkürler
Serdar KALIN

http://www.eset.com